Ze względu na obfite deszcze podróżująca barką Drużyna musiała zatrzymać się w karczmie ulokowanej przy jednej z głównych rzek Imperium. Dalsza podróż byłaby zbyt niebezpieczna.
Wieczorem do karczmy przybywa ciężko ranny strażnik dróg. Nieprzytomnego jeźdźca przynosi do zajazdu jego własny wierzchowiec. W nocy w okolicy karczmy pojawia się liczna grupa zombi. Zbrojna konfrontacja z nieumarłymi jest czystym szaleństwem. Jedyną szansą na przetrwanie jest zaryglowanie się w karczmie i oczekiwanie na przybycie pomocy.
Wieczorem do karczmy przybywa ciężko ranny strażnik dróg. Nieprzytomnego jeźdźca przynosi do zajazdu jego własny wierzchowiec. W nocy w okolicy karczmy pojawia się liczna grupa zombi. Zbrojna konfrontacja z nieumarłymi jest czystym szaleństwem. Jedyną szansą na przetrwanie jest zaryglowanie się w karczmie i oczekiwanie na przybycie pomocy.
Noc, przerażający strach, zdenerwowani podróżni, zakażony strażnik dróg i ożywiona księga... To wszystko zamknięte w czterech ścianach stanowi mieszankę wybuchową.
Scenariusz autorstwa Marcina "Piastuna" Sindery przygotowany na konkurs "Kufel".
System: Warhammer 1 ed.
Liczba graczy: 3-4
Czas sesji: około 3h
Bohaterowie Graczy: dowolni
Bohaterowie Niezależni: gotowi w przygodzie
Klimat: Jesienna Gawęda, horror
Ściągnij plik .pdf
System: Warhammer 1 ed.
Liczba graczy: 3-4
Czas sesji: około 3h
Bohaterowie Graczy: dowolni
Bohaterowie Niezależni: gotowi w przygodzie
Klimat: Jesienna Gawęda, horror
Ściągnij plik .pdf
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.