piątek, 23 listopada 2012

Otwarcie paczki z AFTERBOMB Madness

Listonosz zaskoczył mnie dzisiaj bardzo pozytywnie. Po pracy zastałem w domu paczkę od Rafała Olszaka z grą AFTERBOMB Madness. Poniżej przedstawiam fotorelację z momentu otwierania pudełka.


Gruby karton. Żadnych uszkodzeń. Jest bardzo dobrze.


A w środku...


Jest znakomicie. Książka opakowana jest dodatkowo w zgrzaną folię. Wewnątrz pudełka znajduję również płytę CD z muzyką oraz kartą postaci w formacie pdf. Jak dla mnie super!


Niewielka książka w twardej oprawie. Format B5, około 160 stron.A co mamy w środku?

Wewnątrz skromnie, ale bardzo ładnie! Porządny, chyba kredowy papier (nie znam się na tym). Wszystko utrzymane w czerni i bieli. Na pierwszy rzut oka, widać, że tekst został rozłożony z głową.


Wszystkie ilustracje wykonał Piotr Foksowicz. Layout, kartę postaci i broń zrobił Rafał Olszak.

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Gra wygląda na bardzo dobrą! Zaraz zabieram się za czytanie. Polecam. Czuję, że doskonale wydałem pieniądze.

2 komentarze:

  1. Ładne AB nie jest. Tekst wygląda na przeklejany z edytora tekstu, widac nawet typowe bledy kopiowania list wypunktowanych (sypie sie formatowanie wypunktowan), do tego te paskudne podkreślenia. Spodziewalem sie wiecej, ale to tylko moja naiwnosc zbiera cięgi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz oko! Rzeczywiście, przy wypunktowaniach coś jest nie tak. Pewne punkty mają wcięcie tekstu, inne nie. Gdybyś nie zwrócił mi uwagi na ten fakt nie zauważyłbym tego nawet.

    Podkreślenia i format tekstu mi nie przeszkadzają. Jestem zadowolony z wyglądu podręcznika. Co prawda, Klanarchia to nie jest, ale w zupełności mnie satysfakcjonuje. Moim zdaniem gra jest ładnie wydana.

    Jestem już po przeczytaniu podręcznika i bardzo mi się podoba cała gra. Idealnie odpowiada stylowi, w którym prowadzę. Jestem mega zadowolony z wydanej kasy. Teraz tylko czekać na najbliższą sesję.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.